پرداخت 7/6 میلیارد ریال خسارت به تولید کننده زیان دیده خراسانی

یک شرکت تولیدی در خراسان بابت خسارت وارد شده به محموله وارداتی اش بیش از 7 میلیارد و600 میلیون ریال غرامت از محل بیمه نامه خود نزد بیمه ایران دریافت کرد .

    به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، به دنبال وقوع حادثه برای محموله شرکت ماشین سازی موحد (بیمه گذار) که در حین حمل در کشور ونزوئلا دچارخسارت شده بود ، از محل بیمه نامه حمل کالای وارداتی (دریایی) این شرکت نزد بیمه ایران ، طی جلسه ای در مجتمع خدمات بیمه ای خراسان رضوی چک غرامت به مبلغ7 میلیارد و 692 میلیون و 340 هزار ریال به مدیرعامل این شرکت تحویل شد.

    بنا به این گزارش ، مدیرعامل شرکت ماشین سازی موحد در این نشست با ابراز رضایت از روند رسیدگی به پرونده و عملکرد کارشناسان و مدیران مجموعه بیمه ایران گفت : کارشناسان فنی بیمه ایران درکمال سلامت و دقت ، با حسن نیت وپیگیری مستمر به صورت حرفه ای مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده را دنبال کردند و در جریان این حادثه از زیان دیده حمایت کامل به عمل آوردند.

احمد موحد نوری همپنین خواستار افزایش تعاملات و روابط فیمابین در سطح بیشتر و وسیع تری در حوزه های مختلف شد تا بتوانند از مزایا و پشتوانه بیمه ای بیمه ایران بیش از گذشته برخوردار شوند.

در ادامه سید مهدی میری سرپرست مجتمع خدمات بیمه ای خراسان رضوی  با اشاره به نقش بیمه ایران در همراهی و حمایت از کارآفرینان و صاحبان سرمایه در زمان وقوع حادثه ، ابراز امیدواری کرد: با گسترش روابط و تجمیع پوشش های بیمه ای و توجه ویژه به توانگری و قابلیت های تخصصی ، فنی و مدیریتی بیمه  ایران ،بیمه گزاران  بتواننداز ظرفیت و توان این مجموعه در پیشبرد اهداف و توسعه و تعالی فعالیت ها ی خود هرچه بیشتر،بهره مند شوند .

شرکت ماشین سازی موحد دارای بیمه نامه حمل کالای وارداتی (دریایی) نزد بیمه ایران است ودر زمینه تولید دستگاه دربند قوطی فلزی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک،-دستگاه دربندی قوطی گرد تک سر نیمه اتوماتیک،-دستگاه دربندی قوطی گرد، دربندی چهارسر تمام اتوماتیک و-قطعات یدکی فعالیت دارد.

لينک خبر از سايت بيمه ايران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *